Söka intresseanmälan för parkeringsplats

Hej jag bor på stengatan 37.När jag söker intresseanmälan för parkeringsplats stengatan 33-79 så kan jag inte det, då den säger jag behöver göra det via intresseanmälan under mina sidor även fast jag redan är inloggad.

Som det går att se på bifogade bilden.

Med vänliga hälsningar
Daniel

Kommentarer

  • Hej Daniel!

    För att få hjälp med din bokning är du välkommen att kontakta Lägenhetsförmedlingen på tel. 0920-23 67 20, vardagar klockan 9-12, eller via e-post: lagenhetsformedling@lulebo.se

    Hälsningar
    Lulebo