Skåpluckor i köket?

Hej undrar vart jag vänder mig för att byta mina skåpluckor och om det kostar, och i så fall hur mycket?

Kommentarer

  • Hej Lisa!

    Lulebo använder en modell som heter Hyresgäststyrt lägenhetsunderhåll (HLU). Det är en modell som gör det möjligt för hyresgästen att ansöka om inre lägenhetsunderhåll inom kategorierna tapeter, golv och övrigt.

    På vår webbplats kan du läsa om hyresgäststyrt lägenhetsunderhåll (HLU), klicka här.

    Bovärden svarar på när senaste underhållsåtgärd är gjord och vilka medel som eventuellt finns i lägenhetens HLU. Klicka här för att visa kontaktuppgifter.

    Hälsningar
    Lulebo