Skaffa Lägenhet

Tjena!
Jag och en polare är helt inställda på att plugga i Luleå nu. Vi båda har sökt in och tror med stor sannolikhet att vi kommer in. Vi har tänkt bo tillsammans och letar efter en 3:a. Vi har gjort intresseanmälningar så fort nya lägenheter dyker upp och fått relativt bra placeringar men inget har hänt (blivit borttagna och petade från listorna). Vi bor i Skåne och behöver såklart någonstans att bo om vi flyttar upp. Så min fråga är om ni tror vi kommer kunna skaffa lägenhet genom Lulebo, vi har kollat Rikshem också men det har inte varit några 3:or där.

Mvh Kalle 😀

Kommentarer

  • Hej Kalle,

    Roligt att ni vill plugga och bo i Luleå! Det är lite svårt att gissa om ni kommer eller inte kommer att kunna hitta och få kontrakt på en lägenhet som passar era önskemål. Jag kan bara föreslå att ni varje morgon/förmiddag kollar in lediga lägenheter på vår hemsida. Vi släpper nämligen en del lägenheter för direktbokning och då gäller det att vara först till kvarn.

    Lycka till och välkomna till Luleå - många hälsningar från oss på Lulebo
    Eva Marknadschef