Boka samlingskokalen Tallvägen 7

Funderar på att hyra/låna samlingslokalen som finns på mitt område, på bottenplan på Tallvägen 7.
Datum 29/10 handlar det om.
Vad gäller?

Kommentarer

  • Hej Matthias.

    Om du är hyresgäst i området kan du låna hyresgästlokalen kostnadsfritt.
    Bokning av lokalen sker via vårt Kundcenter.

    Du når Kundcenter på e-postadress kundcenter@lulebo.se alternativt på telefonnummer 0920-23 67 30, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Via nedanstående länk kan du få mer information samt läsa om vad som gäller när man lånar våra hyresgästlokaler:

    Låna hyresgästlokal

    Många hälsningar från oss på Lulebo