Samboende i studentbostad?

Jag är gift med ett barn och är intresserad av att bo med min familj i en studentlägenhet som det står är för en boende. Är det strikt förbjudet?

Kommentarer

  • Hej Martin!

    Under förutsättning att den bostadssökande uppfyller kraven som presenteras på den här sidan gäller följande för våra studentbostäder:

    Det är inte är tillåtet att bo med familj och barn i ett möblerat rum i korridor. Däremot går det bra att bo med familj i en vanlig omöblerad studentlägenhet.

    Har du fler frågor är du välkommen att kontakta vårt Kundcenter på tel. 0920-23 67 30, vardagar klockan 9-12, eller på e-post: kundcenter@lulebo.se

    Hälsningar

    Lulebo