Saknat vatten?

När tänker Lulebo meddela de boende på Hertsön om vattenläckan som gör att vi inte har vatten och inte kan laga mat?

Kommentarer

  • Hej Jan.

    Enligt information från vår Felanmälan så berodde detta på ett skadat rör i marken.
    Man har nu lagat detta och vattnet är påsläppt sedan igår kl.15:00.

    Har du fler frågor kring detta rekommenderar vi att du kontaktar Felanmälan på telefonnummer 0920-23 67 40. Du når dem vardagar kl. 7:00-16:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo

  • Vattnet avstängt här på Lävägen på Björkskatan
    Peter Fors
  • Varför stänger Ni av vattnet här på Lävägen på Björkskatan idag
    Peter Fors
  • Vad länge det tar innan ni svarar
    Peter Fors
  • Hej Peter.

    Enligt information från Felanmälan, så har en entreprenör råkat kapa av ett rör vid rivning. De har i morse beställt ut en rörmokare för åtgärd och detta skulle lagas så snart som möjligt.

    Om du har fler frågor kan du kontakta Felanmälan på telefonnummer 0920-23 67 40, mellan kl. 7:00-15:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Sandra
  • Vattnet kom tillbaka rätt snabbt efter att jag felanmält men det var mörkbrunt! I köket och på toan var det de! På toan fick jag spola 5-6 ggr, handfatet hade också brunt vatten fick låta det rinna i säkert 10 min, samma sak i köket! Entreprenören som gjort detta borde ju få en reprimand, tänk om jag duschat!
    Peter Fors
  • Hej Peter.

    Vi rekommenderar att du tar detta ärende med Felanmälan. Du når dem på telefonnummer 0920-23 67 40, vardagar kl. 7:00-15:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Sandra