Rumstemperatur

Hej, är tanken att ni ska frysa ihjäl studenterna som bor på Väderleden? Ni får gärna sätta igång elementen knappt någon skillnad i värme ute på balkongen och bland era korridorer.
Mvh
Yoseph

Kommentarer

  • Hej Yoseph!

    Lulebo stänger aldrig av värmen, varken för att spara pengar eller av någon annan orsak. Våra fastigheter är kopplade till ett automatiskt värmesystem som känner av utetemperaturen och som är inställt för att gå igång när temperaturen utomhus sjunker under ett visst antal grader.

    Värmesystemet är i drift året runt och utgår ifrån förutsättningarna i varje enskilt hus när det reglerar värmetillförseln i förhållande till utomhustemperaturen.

    På vår webbplats finns mer information om hur värmen i våra hus och lägenheter fungerar, klicka här.

    Om temperaturen ligger betydligt under 20 grader under flera dagar ska du göra en felanmälan så att vi kan hantera problemet. Ring 0920-23 67 40, eller logga in på Mina sidor och anmäl via WebbFelan.

    Hälsningar
    Lulebo