Ritning över sin lägenhet?

Tidigare kunde man se planritningen över sin egna lägenhet på Mina Sidor men det verkar inte finnas kvar? Jag hade gärna velat ha ritningen över lägenheten då jag planerar att ansöka om att hyra ut den då jag ska studera på annan ort.

Kommentarer

  • Hej Madelene

    För närvarande går det inte att se planritningen på "Mina sidor".
    Kontakta vår lägenhetsförmedling via denna länk: ​kundcenter och lägenhetsförmedling​​​
    så får vi hjälpa dig.

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare