Renovering av lägenheter Edeforsgatan?

Hur går det med dom planerade renoveringarna av lägenheterna på Edeforsgatan som skulle påbörjas 2023?

Kommentarer

  • Hej Marie.

    Renoveringarna i lägenheterna på Edeforsgatan kommer tidigast att påbörjas i slutet på 2024.
    I dagsläget undersöker man fortfarande vad som behöver renoveras. Ytterligare information om det kommande projektet kommer att publiceras på vår hemsida www.lulebo.se när mer information finns.

    Många hälsningar från oss på Lulebo