Registrering

Hej! Jag försöker registrera mig i er bostadskö. Men varje gång jag klickar nästa i delen med arbetsfrågor, inkomst osv. Står det som bilden lyder:

Jag skulle därför behöva hjälp att registrera mig!

Kommentarer

  • Hej Simon!

    Anledningen att du får ett felmeddelande är att det inte är möjligt att ställa sig i lägenhetskön förrän från 4 januari 2021.

    Däremot föreslår vi att du loggar in på Mina sidor och uppdaterar dina kontaktuppgifter, då kan du logga in och ställa dig i lägenhetskön från 4 januari.

    På vår hemsida informerar vi löpande om det som berör köflytten och poänghämtning för lägenheter, läs mer här.

    Hälsningar
    Thommy Kommunikatör