Varför fungerar inte min registrering?

Försöker ställa min pappa i lägenhetskö men de går inte igenom registreringen, svarar bara ett fel uppstått, kommer inte fram nån röd stjärna, så vet inte felet, kollat igenom allt är tättskrivet, mvh Yvonne.

Kommentarer

  • Hej Yvonne!

    Eftersom du inte lyckas med registreringen är du välkommen att kontakta vår Lägenhetsuthyrning på telefon 0920-23 67 20, telefontid vardagar klockan 9-12.

    Hälsningar
    Lulebo