Registrera mig i er bostadskö

Jag försöker registrera mig på Lulebo för att få över mina köpoäng från bostad Luleå men det funkar inte att göra en registrering, det är inte att jag inte har fyllt i alla fält korrekt för det står grönt på alla men det händer ingenting när jag klickar på gå vidare, varför?

Kommentarer

  • Hej Emma!

    Det kan vara olika orsaker som gör att du inte kan logga in.
    • Har du redan ett användarkonto på Lulebos Mina sidor eller försöker du logga in med dina inloggningsuppgifter från Bostad Luleå? Dessa fungerar nämligen inte.
    • Om du har ett användarkonto är det ditt personnummer och det lösenord du tidigare valt som gäller.
    • Om du inte kan logga in kan du prova registrera dig på nytt istället. Gamla användarkonton som inte använts sedan 2016 då lägenhetskön flyttades till Bostad Luleå finns inte kvar.
    Får du det inte att fungera är du välkommen att kontakta vår Lägenhetsuthyrning på telefon 0920-23 67 20, telefontid vardagar klockan 9-12.

    Hälsningar
    Lulebo