Registrera min son i kö

Hej, tänkte ställa min 15-åriga son i bostadskö, måste jag fylla i en intresseanmälan, dvs var han vill bo? Det vet ju varken han eller jag nu!  /mvh  Linda

Kommentarer

  • Hej Linda!

    Ja, det är ett av fälten som är obligatoriska. Välj ett område som känns rätt för tillfället, det har ingen betydelse för framtiden. Han kan ändra det när han vill

    Det är däremot viktigt den dagen han söker bostad och klickar i "Prenumerationer". Då skickas ett e-postmeddelande till den e-postadress han har registrerat när det finns lediga lägenheter som matchar önskemålen.

    Tips! Det finns två lägenhetsköer:
    • en kö för studentlägenheter
    • en kör för övriga lägenheter

    Här kan ni läsa mer om registrering etc.

    Hälsningar
    Lulebo