Problem med registrering

Det går inte att registrera sig. Har hållit på hela dagen och en ruta kommer upp att ngt är ifyllt fel. Men så är inte fallet. Jag har gjort om det flera gånger. Kollat och inga röda bockar, så ni får se över systemet.

Annars vet jag inte hur jag ska kunna registrera mig. Har betalt avgift i Bostad Luleå. Alternativt är att ni fixar detta. Kan ju inte vara meningen att man ska behöva hålla på en hel dag utan att lyckas?

Förstår att det inte är erat fel, men inte heller mitt.

Mvh. Carina

Kommentarer

  • Hej Carina!

    Om du har möjlighet är du välkommen att ringa vår kösupport för att få hjälp. De nås på telefon 0920-23 67 99, telefontid: 9-12 och 13-16.

    Hälsningar
    Lulebo
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.