Prenumeration av lediga lägenheter

Innan den nya uppdateringen fick jag alltid mail om lediga lägenheter som motsvarade mina önskemål. Efter det har jag inte fått en endaste mail har kollat mailadressen och den stämmer

Kommentarer

  • Hej Carina

    För närvarande fungerar inte denna funktion, vår systemleverantör jobbar med detta och vi hoppas det snart funkar igen.

    Besök vår hemsida www.lulebo.se för att se aktuella lediga lägenhter.

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare