Porttelefon

Vi har ingen svarsapparat till porttelefonen, hur fungerar det med mobiltelefon?

Kommentarer

  • Hej Yvonne.

    På adresser där det finns porttelefon och svarsapparat saknas kan man lägga in sitt mobilnummer. Man öppnar då porten genom att trycka siffran 5 på mobilen. Om man inte önskar släppa in personen, lägger man på luren.

    Vänligen kontakta vårt Kundcenter för att registrera/uppdatera ditt mobilnummer i porttelefonen. Du kan antingen kontakta oss på telefonnummer 0920-23 67 30, vardagar kl. 9:00-12:00 alternativt på e-postadress kundcenter@lulebo.se

    Många hälsningar från oss på Lulebo