Porttelefon till trygghetsboendet på Bergnäset?

Finns ingen telefon i lägenheten. Fungerar det med mobiltelefon?

Kommentarer

  • Hej Bengt!

    Ja, det fungerar med mobiltelefon. Bifogar en manual som bland annat beskriver hur det går till att svara och öppna när besökande ringer upp från porttelefonen.

    • Vårt Kundcenter anger det mobilnummer hyresgästen önskar bli uppringd på. För att ordna det är du välkommen att ringa Kundcenter på tel. 0920-23 67 30, vardagar klockan 9-12.
    Den som kommer på besök söker namnet på hyresgäst denne önskar besöka och ringer upp från porttelefonen, då ringer det i hyresgästens mobil.

    Hyresgästen svarar och öppnar genom att trycka på nummer 5 på mobilen, eller lägger på om denne inte vill släppa in besökande. Ytterligare information finns i bifogad manual.

    Hälsningar
    Lulebo