Poäng mina sidor

Hur ser jag mina poäng?
Malin

Kommentarer

  • Hej,
    När du loggar in på dina sidor ser du dina poäng på första sidan under respektive kö.
    Du ser där ködatum, Köpoäng, när du senaste uppdaterade kön samt när du senast loggade in.
    Om det står att du blivit inaktiv på grund av att du inte loggat in i tid så ser du inte dina poäng och behöver då kontakta lägenhetsförmedlingen på telefon 0920 236720.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Ida