Poäng

Hej

jag tänkte flytta in med med flickvän på proffesors.Jag har intresseanmält en lägenhet som hade en sista anmälningsdatum igår. Fick idag tanken att fråga om vi kan sätta ihop våra poäng. Jag har 500 poäng och hon har lika. Kan vi sätta ihop våra poäng för att göra intresseanmälan på en lägenhet med då 1000 poäng?

Kommentarer

  • Hej,

    I Lulebos köregler står bland annat följande:
    • Köpoängen är personlig och kan inte överlåtas till någon annan, till exempel från förälder till barn. *)
    • Du kan inte lägga ihop dina köpoäng med en annan persons köpoäng.
    Läs gärna mer om detta på vår hemsida, här: https://www.lulebo.se/artikel/registrering-koregler

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Eva Marknadschef