Plats i lägenhetskön vid intresseanmälan?

Varför kan man inte se hur många sökande och vilken plats man skulle ha om man skulle anmäla intresse på lägenheten?

Kommentarer

  • Hej Annelie!

    För varje lägenhet visas "poäng för erbjudande" som innebär att det är den poäng sökande på plats åtta har för närvarande och som krävs för att vid det tillfället hamna bland de åtta som får ett erbjudande. Notera att det ändras under tiden lägenheten är tillgänglig för intresseanmälan. Efter inloggning på Mina sidor kan du följa på vilken plats du är efter att du har anmält intresse på en lägenhet.

    "Antal sökande" visas också, det anger antal som just då har anmält intresse för lägenheten.

    På vår webbplats hittar du mer information om intresseanmälan med mera, klicka här.

    Har du fler frågor om det här eller annat som berör uthyrning är du välkommen att kontakta Lägenhetsförmedlingen på telefon 0920-23 67 20, vardagar klockan 9-12.

    Hälsningar
    Lulebo