Planlösning

Planlösning på lgh,var hittar man den efter eran "uppgradering" ?

Kommentarer

  • Hej Carina

    Du kan inte se din lägenhetsritning/planritning när du loggar in på Mina sidor.
    Kontakta gärna vår lägenhetsförmedling på antigen telefon 0920 236720 vardagar mellan klockan 9.00-12.00, eller maila oss på lagenhetsformedling@lulebo.se för att få ta del av en ritning.

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare