Persienner?

Är det Lulebo som "står för" persienner, eller är det hyresgästen som måste själv bekosta?
Mina är trasiga.

Kommentarer

  • Hej Laila.

    Om du önskar laga eller byta ut trasiga persienner, så ansöker du om det via HLU.
    Ansökningsblanketter, samt mer information hittar du via denna länk: HLU

    Ifylld och påskriven ansökan kan sedan skannas in och mejlas till din bovärd.
    Kontaktuppgifter till din bovärd hittar du via denna länk: Kontaktuppgifter bovärdar

    Många hälsningar från oss på Lulebo