Pengar i bofonden

Hur mkt pengar har jag i min Bofond?

Kommentarer

  • Hej Annlouise!

    Det som tidigare kallades bofond heter numera hyresgäststyrt lägenhetsunderhåll (HLU). På vår webb finns utförlig information om HLU. Klicka här för att läsa mer.

    För att få svar på din fråga är du välkommen att kontakta din bovärd, eller vårt Kundcenter.

    Kontaktuppgifter till bovärden finns på vår webbplats, klicka här för att komma till sidan.

    Önskar du kontakta Kundcenter nås de på telefon 0920-23 67 30, vardagar klockan 9-12, eller via e-post: kundcenter@lulebo.se

    Hälsningar
    Lulebo