Område parkeringsplatser?

Varför finns inte Östermalm med när jag söker lediga parkeringsplatser?

Kommentarer

  • Hej Margareta.

    Östermalm finns med som val när du uppdaterar intresseanmälan för parkeringsplats.

    Om du söker lediga parkeringsplatser och inte får upp någon på Östermalm, så har det att göra med att det vid tillfället inte finns några lediga platser i just det området.

    Har du fler frågor kring detta kan du kontakta vårt Kundcenter på telefonnummer 0920-23 67 30, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo