Parkeringsplats

Jag anmälde intresse på en parkeringsplats på docentvägen 10-32. När jag går in på mina sidor står det att jag intresseanmält 1 parkeringsplats samt under fliken "erbjudanden" så står det att jag har en parkeringsplats. När jag sedan trycker in på en "erbjudanden" eller "intressenanmälda" så visas inte den parkeringsplats jag anmält mitt intresse på.

Kommentarer

  • Hej Linn

    Om du går på "visa detaljer" på ditt erbjudande ser du platsens nummer.
    Kontakta gärna vårt kundcenter för fler frågor på telefonnummer 0920 236730 vardagar mellan klockan 9.00-12.00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare