Parkeringsplats / garage nära Geogränd?

Hej,

Jag bor i studentlägenhet Geogränd och undrar om det finns någon parkering eller garage i närheten där jag kan parkera bilen som skyddar mot snön?

Jag vet inte riktigt hur man finner/bokar dessa.

Mvh,
Rodi

Kommentarer

  • Hej Rodi.

    Alla våra lediga parkeringsplatser finns publicerade på vår hemsida via nedanstående länk:

    Lediga parkeringsplatser

    Om du hittar en plats du är intresserad av, så gör du en intresseanmälan. Därefter avvaktar du ett eventuellt erbjudande som du tackar ja/nej till.

    Om du tackar ja och är först i kön kommer du att kontaktas av handläggare för kontraktskrivning då svarstiden har passerat.

    Många hälsningar från oss på Lulebo