Parkeringsplats

Hej! Jag har skrivit kontrakt på en lägenhet hos er som ligger på Edeforsgatan. Jag behöver en parkeringsplats till min bil och jag ser att det finns lediga parkeringsplatser på Edeforsgatan 1-59 med olika objektnummer beroende på vilken parkering det är. Jag vill veta vilken av parkeringarna som är närmast just mitt lägenhetshus då jag kan göra en intresseanmälan.

hälsningar
Jennifer

Kommentarer

  • Hej Jennifer!

    Föreslår att du kontaktar Lägenhetsförmedlingen på telefon 0920-23 67 20, vardagar klockan 9-12, och hör dig för där.

    Hälsningar
    Lulebo