Parkeringsplats

Finns det lediga platser i parkeringshuset på Tullgatan (infart Norra Strandgatan)?

Kommentarer

  • Hej Martin!

    Alla våra lediga bilplatser visas på vår hemsida - klicka här för att komma till söksidan.

    Har du fler frågor om bilplatser är du välkommen att kontakta vår kundmottagning på tel. 0920-23 67 30, vardagar klockan 9-12.

    Hälsar
    Lulebo
  • Hej, jag vill säga upp min bilplats eftersom jag inte har haft någon bil sen i fjol. Hur gör jag?
    Mvh Susanne
  • Hej Susanne.

    Om du har bank-id kan du kontakta vårt Kundcenter. De skickar då en uppsägningslänk till din e-postadress. Du signerar då uppsägningen med ditt bank-id.

    Om du inte har bank-id finner du blanketten för uppsägning på vår hemsida här: Blanketter
    Ifylld och påskriven blankett kan antingen skickas till oss per post eller skannas in till kundcenter@lulebo.se

    Många hälsningar från oss på Lulebo