Parkeringshuset Lävägen?

Hej!

Jag undrar hur det går med parkeringshuset på Lävägen? Det kom ett utskick med skisser o.s.v. före nyår men sen har det inte hänt någonting.

Kommentarer

  • Hej Tobbe!

    I mitten av mars i år gick vi ut med följande information:

    Försenad återuppbyggnad av parkeringshuset
    Enligt tidigare planering skulle tömning av parkeringshuset på Lävägen påbörjas våren 2020. På grund av en överklagan av upphandlingen har projektet tyvärr försenats.

    Överklagan medför att vi för närvarande inte kan lämna någon ny tidplan. Så snart vi har ny information återkommer vi till er.

    Hälsningar
    Lulebo
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.