Parkeringshuset Lävägen

Hej, jag undrar när parkeringshuset på Lävägen kommer att öppnas igen?

Kommentarer

  • Hej Eva!

    Det är klart att tas i bruk 1 oktober. Vårt Kundcenter har idag (13 sept. 2021) börjat ringa till de som är evakuerade från p-huset. När de kontaktar dig får du information om inflyttning med mera.

    Lediga platser kommer att publiceras på vår webb efter att vi fått klart med vilka som skriver kontrakt i p-huset.

    Har du fler frågor är du välkommen att kontakta vår kundmottagning på tel. 0920-23 67 30, vardagar klockan 9-12, eller på e-post: kundcenter@lulebo.se

    Hälsar
    Lulebo