Parkeringsapp?

Hej!
Motorvärmaren i appen funkar inte utan det står att jag måste trycka i kabeln så startar den? Är detta en ny uppdatering? I så fall tycker jag att det är jätte dåligt! Har parkeringen långt borta så det suger.

Mvh
Annie

Kommentarer

  • Hej Annie.

    Luleboappen finns tyvärr inte kvar, vilket innebär att du inte kan styra din motorvärmare via den.
    Du styr nu din motorvärmare via Mina Sidor.
    När du har loggat in på Mina Sidor, så väljer du fliken "Kontrakt" och sedan klickar du på din "Parkeringsplats". Därefter väljer du "Motorvärmarstyrning" och lägger in de tider du vill att bilen ska vara varm.

    Många hälsningar från oss på Lulebo