Parkeringplats?

De går inte anmälan intresse på parkerings plats ? Vill ha en p-plats i närheten av edeforsgatan 9 , går det att ordna att ni sätter mig istället på en ? Försökt i flera månader ansöka men står varje gång att detta objekt finns inte

Kommentarer

  • Hej Tom

    För frågor som rör kontraktsskrivning av parkeringsplats vänligen ring vårt kundcenter på telefonnummer 0920 236730 vardagar mellan klockan 9.00-12.00, alternativt maila på: kundcenter@lulebo.se

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare