Parkering

Jag har fått en parkeringsplats i ett garage från 1 mars genom Lulebo. Men jag har inte förstått om jag ska hämta ut någon slags tagg så jag tar mig in i parkeringsgaraget, eller om jag behöver några nycklar/kod?
Vart tar jag reda på det?

Kommentarer

  • Hej Alina.

    Om du är hyresgäst hos oss i området och har befintliga taggar, så kommer behörigheten till garaget att läggas på taggarna fr.o.m. kl. 12:00 den dag kontraktet startar.

    Om du inte är hyresgäst hos oss behöver du kontakta vårt Kundcenter för att boka tid gällande utkvittering av taggar.

    Du når oss på telefonnummer 0920-23 67 30, vardagar kl. 9:00-12:00 alternativt via e-post kundcenter@lulebo.se

    Många hälsningar från oss på Lulebo