Parkering på Höstvägen?

Varför skall det vara parkeringsavgift på Parkeringen på Höstvägen?
Våra bekanta kan ej komma och hälsa på p.g.a. (betala på parkeringen )
Det är en stor irritation bland alla som bor på området. Ni på Lulebo kan avskaffa avgiften så att det blir trivsamt på vårat bostadsområde.

Kommentarer

  • Hej Roland

    Läs gärna i länk nedan från vår hemsida hur vi resonerar kring våra avgiftsbelagda besöksparkeringar.
    Gällande besöksparkering.

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare