Parkering Mjölkudden

Hejsan! Jag ska den 1a juni flytta in i en av era lägenheter på Mjölkudden. Jag har börjat kolla på parkeringsplats men allt jag hittat är ett p-hus där en plats kostar 850 kr i månaden. Detta är i min åsikt och erfarenhet väldigt dyrt för en parkering och definitivt för dyrt för mig. Säkerligen måste det väl finnas något billigare alternativ?

Kommentarer

  • Hej Simon!

    Vi har inte andra parkeringar att erbjuda på Mjölkudden än i parkeringshuset. Det stämmer att grundpriset är 850 kr/månad. Dock har vi en kampanj som pågår och som sträcker sig till 2022-06-30. Läs mer här.

    Har du fler frågor om bilplats eller annat inför din inflyttning är du välkommen att kontakta Lägenhetsförmedlingen på tel. 0920-23 67 20, vardagar klockan 9-12, eller via e-post: lagenhetsformedling@lulebo.se

    Hälsningar
    Lulebo