Hyra parkering?

Får man hyra parkering av er fast man inte hyr lägenhet?
Emma

Kommentarer

  • Hej Emma.

    Om vi i något område har många lediga parkeringsplatser och inte så många inflyttande i området, så kan man som extern hyresgäst hyra parkeringsplats av Lulebo. Om man inte är hyresgäst hos Lulebo tillkommer det enligt momslagen en kostnad för detta på 25% på kostnaden för parkeringsplatsen.

    Om du är intresserad av en parkeringsplats kan du göra en intresseanmälan via vår hemsida. Du avvaktar sedan ett ev. erbjudande som du tackar ja eller nej till.
    Våra lediga parkeringsplatser hittar du via denna länk

    Har du fler frågor kan du kontakta vårt Kundcenter på telefonnummer 0920-23 67 30, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Sandra