Parkering

Av vilken anledning höjer Lulebo parkeringsplatser ? Kan omöjligt vara någon kostnad för er . Motorvärmarstyrning m.m.
Helt otroligt

Kommentarer

  • Hej Mona.

    Under 2017 genomförde Lulebo en djupare analys av de då gällande bilplatshyrorna. Analysen visade på skillnader i hyresnivåer som inte var rättvisa och som inte kunde motiveras och detta blev utgångspunkten för ett långsiktigt justeringsarbete med hyreskorrigeringar.

    Fr.o.m. 1 Januari 2023 och framåt inför Lulebo en ny modell för hyresuppdatering, där samtliga bilplatser, oavsett typ och geografiskt område, alltid får samma årliga hyreshöjning.
    Läs gärna mer om detta via denna länk: Nya avgifter för parkeringsplatser

    Många hälsningar från oss på Lulebo