Parkering Hallonstigen

Ser på fb att Lulebo är på gång med bokning av parkeringsplatser. Varför finns inte detta noterat i Lulebo appen? Kan vi som hyrt parkeringsplatser återfå dessa på samma plats som tidigare.?

Kommentarer

  • Hej Yvonne!

    Menar du vårt renoveringsprojekt som pågår på Hertsön och som berör garage och parkeringar på Hallonstigen, Smultronstigen och Åkerbärsstigen? Vi har inte gått ut med att det är bokningsbara platser där.

    När arbetet på det aktuella området är slutfört erbjuds de som har hyrt berörda garage eller parkeringsplatser förtur till de nya platserna. Information lämnas till berörda preliminärt i mitten av augusti 2021.

    Klicka här för att läsa mer om renoveringarna.

    Hälsningar
    Lulebo