Parkering

Blir kötiden nollställd om man tar en bilplats? Finns inga lediga garage där jag bor och vill helst inte använda min kötid till en parkeringsplats då det blir svårt att få ett garage senare då kötiden nollställs.

Kommentarer

  • Hej Robert!

    Kötiden nollställs endast när en hyresgäst tecknar hyreskontrakt för ett garage.

    Har du fler frågor om bilplatser är du välkommen att kontakta vår kundmottagning på telefon 0920-23 67 30, vardagar klockan 9-12.

    Hälsningar
    Lulebo