Parkering

Jag undrar hur jag ska veta vem jag ska kontakta angående visning av parkering i parkeringshus. Det står i mailet att jag ska kontakta nedanstående hyresgäst men där finns ingen.

Kommentarer

  • Hej Caroline.

    Om parkeringsplatsen är i ett parkeringshus där fler parkerar kan du låna en tagg av Kundcenter för att titta på platsen. För att göra detta behöver du kontakta dem för tidsbokning. Du når Kundcenter via e-post kundcenter@lulebo.se eller på telefonnummer 0920-23 67 30, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Om du är hyresgäst i området och har taggar till lägenheten kan behörighet till garaget tillfälligt programmeras på dessa.

    Många hälsningar från oss på Lulebo