Parkering

Hej,  fick mail ang lediga garageplatser via prenumeration idag vid lunchtid. Nu när jag går in och försöker klicka för att anmäla intresse får jag felmeddelande att objektet ej längre är publicerat?

Kommentarer

  • Hej Kristoffer.

    Detta beror på att parkeringsplatsen var en direktbokning. Dessa baseras på "först till kvarn principen", alltså inte kötid. Anledning till att du inte kunde göra intresseanmälan på denna plats, var för att någon tyvärr hunnit före dig.
    Om du får ett prenumerationsmejl där det är en direktbokning är det alltså viktigt att du är snabb på att göra intresseanmälan om platsen är intressant för dig.

    Många hälsningar från oss på Lulebo