Parkering

Hej

Var in på er hemsida och skulle söka parkering på kompanivägen. Så fort jag klickat ja på intresseanmälning så var det som att objektet/en försvann? Nu ligger det tre parkeringsplatser i ”mina intresseanmälningar” under parkeringar men kan inte säga om det är dom eller inte då jag sökt parkering hos er tidigare på samma ställe.

Kommentarer

  • Hej Anja

    När du loggar in på "Mina sidor på vår hemsida kan du klicka på dina erbjudanden för parkeringsplats. Därefter kan du klicka på "visa detaljer" för att se nummer och adress på den parkeringsplats du fått erbjudande om.

    Hälsningar Lulebo.

    Ulrika Kundmottagare