Parkering?

Har tackat nej till två p platser som var för dyra, nu när jag vill söka billigare varianten så går det inte för jag har tre intresse anmälningar!!Borde dom inte försvinna om jag sagt bort dom? Mvh marlene

Kommentarer

  • Hej

    Om du är bland de åtta som fått erbjudande försvinner din intresseanmälan först när någon annan av det åtta skrivit på kontraktet även om du har tackat nej till erbjudandet. Det är därför viktigt att man bara intresseanmäler sig på de objekt man kan tänka sig att hyra.
    Läs gärna mer i länk nedan från vår hemsida:

    Att göra intresseanmälan

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare
  • Ja men jag gjorde ju intresseanmälan för jag hade intresse för dom men besluta mig för o ta en billigare istället men den billiga grå jag ju inte erbjudande om😄