Paradvåning

Hejsan! Jag undrar hur jag ska gå tillväga o om det finns ngn chans på paradvåningen i stan då jag inte har ngn kötid hos Lulebo. Mvh Malin

Kommentarer

  • Hej Malin!

    Våra lägenheter hyrs ut baserat på kötid och har du ingen kötid och inte är registrerad i vår lägenhetskö kan du inte anmäla intresse för lägenheten.

    Alla är välkomna att ta del av information om lediga lägenheter, parkeringsplatser och förråd, men för att kunna anmäla intresse för lediga objekt samt för att bli aktuell för kontraktsskrivning behöver du vara registrerad i någon av lägenhetsköerna och/eller parkeringsplatskön och förrådskön som alla ingår i tjänsten Mina sidor.

    Klicka här för att registrera dig.

    Har du fler frågor om lägenhetskön är du välkommen att kontakta vår Lägenhetsförmedling på tel. 0920-23 67 20, vardagar klockan 9-12.

    Hälsningar
    Lulebo