Pågående reparation i huset?

Hej
Jag bor på Norra Strandgatan. Just nu pågår reparation i en av lägenheterna i huset. Mycket borrande och spikande. Jag skulle önska att ni i fortsättningen meddelar i så god tid som möjligt när det ska göras reparationer. Vi är två stycken i vår lägenhet som arbetar natt och därför måste sova på dagarna. Hade vi vetat i god tid hade vi kunnat ordna någonstans att sova nu blev det istället så att vi har fått sjukskriva oss då det är omöjligt att sova. Jag förstår så klart att det måste göras men snälla i fortsättningen meddela i huset så vi kan ordna annanstans att vara så vi kan sova.
mvh
Margareta

Kommentarer

  • Hej Margareta

    Tack för din information. Vi ska försöka meddela så fort vi planerar renoveringar, dock kan kan det ibland beror på mindre underhåll såsom beställningar gjorda av hyresgäster om exempelvis byte av golv där vi inte har möjlighet att informera grannar.

    Hälsningar Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare