Poäng

Hur många poäng behöver man att hyra lägenheter.
Ednea

Kommentarer

  • Hej Ednea

    Det är svårt att svara på eftersom det kan bero på flera olika anledningar.
    Till exempel område var man kan tänka sig att bo, hur mycket poäng på de som söker har m.m.
    När du anmäler på en lägenhet visas den kötid som för tillfället ligger på första plats, det kan ge en liten fingervisning om hur mycket poäng som kan behövs för att få ett erbjudande.
    Läs gärna mer från vår hemsida angående detta via denna länk: ​Att anmäla intresse​​​

    Många hälsningar från oss på Lulebo.

    Ulrika Kundmottagare