P-skiva för att parkera gratis i 2 timmar?

I våra stadsdelscentra på Bergnäset, Hertsön, Porsön och Björkskatan använder du en P-skiva för att parkera gratis i 2 timmar.

Kommentarer

  • Hej Kjell.

    Det stämmer att man i våra tre stadsdelscentra (Porsön, Björkskatan, Hertsön) kan parkera gratis i 2 timmar med p-skiva. P-skivor finns att hämta i livsmedelsbutikerna i anslutning till stadsdelscentran. Det går också bra att kontakta Kundcenter för tidsbokning för uthämtning av p-skiva på Köpmangatan 27. Du når vårt Kundcenter på telefonnummer 0920-23 67 30, vardagar kl. 9:00-12:00 alternativt via e-post kundcenter@lulebo.se

    Via denna länk kan du läsa mer om detta: Besöksparkeringar

    Många hälsningar från oss på Lulebo