P-plats

När det finns lediga p-plats. Men är det med motorvärmare stolpe? Just nu lediga i Råneå på skolvägen. Var står det information om det. Kan ni va snäll och kolla upp det.

För att jag kanske ska få hyra en lägenhet där och vill därför veta om det finns motorvärmare plats.

Kommentarer

  • Hej Sutti!

    Våra uthyrningsbara bilplatser på Skolgatan i Råneå (utomhus) har stolpe med motorvärmaruttag.

    Har du fler frågor gällande uthyrning är du välkommen att ringa Lägenhetsförmedlingen på telefon 0920-23 67 20, vardagar klockan 9-12.

    Hälsningar
    Lulebo