Övernattningslägenhet?

Hej!
Kan man hyra en lägenhet utan att stå skriven på den? Om man vill använda som övernattningslägenhet

Kommentarer

  • Hej Elin.

    I vissa fall kan det vara okej att ha en övernattningslägenhet. Vanligaste orsaken kan vara att man t.ex. arbetar i Luleå och har familjen på annan ort.

    Vi rekommenderar dig att ta kontakt med vår Lägenhetsförmedling för mer information. Du når dem på telefonnummer 0920-23 67 20, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo