Överföring Bostad Luleå till Lulebo?

Hur ska jag göra? Har mina uppgifter hos Bostad Luleå och betalat köavgiften för 2020, kommer inte in på mina sidor hos Lulebo.

Kommentarer

  • Hej Seija!

    På vår hemsida finns svar på de vanligaste frågorna som bland annat berör inloggning, läs mer här.

    Får du det inte att fungera är du välkommen att ringa vår kösupport på telefon 0920-23 67 99, telefontid: 9-12 och 13-16.

    Hälsningar
    Lulebo